NOBODY IS PERFECT SO DONT JUDGE A BOOK BY ITS COVER

WHAT GOES AROUND COMES AROUND . WATCH !

THIS LOVE YOU BREATHE

THIS LOVE YOU BREATHE

Be Respect each other .



Haaa sukaa korang kan tengok mende ni --' Aku bukan nak tuju kan mende alah ni , Tapi nampak kan perkataan RESPECT tuh ? Faham kan dalam bahasa melayu ? ke nak ajar ? HAHA
Macam nih lah untuk korang diluar tuh aku nak pesan lah , bukan nak berlagak or apa lah kan , jangan ingat yang diam tuh awak semua boleh naik kepala . Awak respect saya 8+++ saya respect awak semua okay ? Semua manusia pernah melakukan kesilapan . NOBODY PERFECT . Kalau ada salah silap tegur tegur lah , Tak puas hati ke apa kan . ajak lah talk heh . senang takda sampai nak berkutip - kutip kan . Dah kena kutip baru nak sedar kan ? Aku bukan cakap aku gangster tapi ingat lah RESPECT penting . Heran kan bila sama sama melayu semua laju nak bergaduh , knp bila dgn bangsa lain korang penakut ? Aku bercakap ni bukan nak anggap kita ni besar ke apa , just ingat kalau ada yang besar & kuat , ada lagi lagi besar & kuat dari kita faham ! Satu jela korang RESPECT orang , orang pun RESPECT korang . tak kira bangsa apa pun kan . Hope lepas nih berubah lah heh . Thanks for read . peace no war !

P/S : Jangan bermain dengan api yang kecil , yang kecil tuh yang akan membakar semua . Chill :)

No comments:

SEARCH HERE